S našimi zákazníky záměrně budujeme dlouhodobé a přátelské vztahy. To, že je o ně postaráno po celou dobu, kdy přístroj nakoupený u nás vlastní, bereme jako standard. Rádi ale vymýšlíme, co udělat navíc, protože radost zákazníka je i naší radostí.
Každého potěší něco jiného
Někoho potěší, že se na nás může kdykoli obrátit s prosbou o radu nebo pomoc, jiného když dostane odměnu za hádanku, kalendář na konci roku, některý z našich drobných propagačních předmětů nebo si vybere odměnu v Klientské zóně. Od té doby, co jsme pořídili firemní elektromobil, to máme jednodušší. Zážitek ničím nenahradíš. Některé naše zákazníky jsme Teslou svezli – a všechny to obrovsky nadchlo. Když jsme viděli, jak velkou radost můžeme způsobit, rozhodli jsme se zapůjčení Tesly vložit jako občasnou výhru do našich soutěží.
Zážitek potěší každého
Zatím posledním „dočasným pánem Tesly“ byl pan Ondřej Cimfl z Potštejna, který ji vyhrál za účast na našem Dni otevřených dveří. Zapůjčení Tesly okomentoval jako „nej zážitek v životě“. On i jeho rodina si užili výletů, při kterých najezdili úžasných téměř tisíc „šťastných“ jarních kilometrů. Ze svých cest nám poslali i foto-pozdravy. O pár z nich se s jejich svolením rádi podělíme.